IT-Universitetet tilbyder en one-point-entry via en KAM (’Key Account Manager’) funktion mod betaling bestående af følgende elementer:
1. Vi sætter os ind i kundens interesseområder baseret på møder, fremsendt materiale og samarbejdsmuligheder beskrevet af kunden, m.v.
2. Vi faciliterer kontakten til SAP (Student Affairs Programs) og specifikke undervisere i forbindelse med kurser, hvor kunden potentielt kan tage del og levere indhold fokuseret på fagligt og studierelevant indhold f.eks. cases til softwareudviklingskurser, indlæg om kundens brug af data og dataanalyse, cybersikkerhed i kritisk infrastruktur, etc.
3. Introduktion af kunden som potentiel partner til studerendes projektsamarbejder, bachelor projekter, specialer, m.v. Vi finder de rette personer at tale med om dette (i f.eks. BUILD Lab) baseret på input fra kunden, og sørger for at der er ’awarenes’ om kunden som projektpartner.
4. Kunden tilmeldes listen over potentielle kandidater til ITU’s matchmaking-dage (Employer Branding), hvor virksomheder, offentlige organisationer, foreninger og andre udstiller i ITU's atrium, hvor de studerende har mulighed for at komme forbi og blive introduceret til organisationer, deres virke og job muligheder.
5. Vi engagerer os i afdækningen af muligheder for:
- Kurser (inkl. ”custom” kurser) i samarbejde med vores Life Long Learning afdeling
- Potentielle foredrag indenfor emner specificeret af kunden
- Eventuelle andre former for formidling
6. Baseret på den opbyggede viden om kunden, ’scouter’ vi løbende internt for samarbejdsmuligheder med forskningssiden, faciliterer kontakten mellem kunden og de relevante forskere samt støtter den administrative side af potentielle projekter.